Iniciación al atletismo




OBXETIVO PRINCIPAL: INICIACIÓN Ó ATLETISMO
SESIÓN: 1


MONITOR: CARMEN SAÁ E ROBERTO FREIRE
INSTALACIÓN: PISTAS ATLETISMO
MATERIAL DE ADESTRAMENTO
BALONS: 3
ESCALER: 2
CONOS: 24
DISCOS:   3
PICAS:  6
AROS:  10
MINI-VALLAS:8
VALLAS: 5
QUENCEMENTO E ACTIVACIÓN
10-15´


  • Xogos de activación grupal (10-15’)
-Pilla
-Pilla con obstáculos
PARTE PRINCIPAL
30´



                Xogos de velocidad de reacción (15’)





                 Percorrido atlético (15’)
VOLTA Á CALMA


  • Estiramentos
                                              OBXETIVOS
Iniciación ó atletismo
CONTROL DE ASISTENCIA
28
ESTEBAN

VANESSA

SARA FLORES

SERGIO

ALEJANDRO

SARA ROMERO

CARMEN

ANDREA

HUGO LÓPEZ

PABLO LEAL

ALBERTO LAMAS

CLEY

HÉCTOR

ERIC

ROBERTO

ARIAS

JESÚS

XESÚS

RUBÉN

PABLO VILLAR

MARTÍN

IAGO

FREIRE

JOSE PERNAS

MIGUEL

JUANMA

PEDRO

VÍCTOR






XOGOS DE ACTIVACIÓN
Pilla
Dividiremos o grupo en dous equipos e uns pillarán e outros escapan. Faremos tres variantes:
1. O participante que sexa pillado, quedará de pe cun brazo extendido e a palma da man mirando
cara arriba. Para ser salvado, un compañeiro terá que chocarlle a man.
2. O participante que sexa pillado, quedará no sitio cas pernas abertas. Para ser salvado, un
compañeiro terá que pasar por debaixo das súas pernas.
3. O participante que sexa pillado quedará de pe co tronco flexionado (as mans cerca dos pes). Para
ser salvado, un compañeiro terá que saltalo.

Pilla con obstáculos
Nunha zona delimitada, facemos un pilla con obstáculos de coordinación. Teremos unha escaleira,
donde o que pilla terá que repetir o exercicio que faiga o que escapa; unha corda, na que o que  pilla
tamén repetirá o exercicio do que escapa; un pasillo de marcha e uns aros que se farán con pés xuntos.
Ademáis, no centro haberá un cadrado que estará formado por catro mini-vallas. Ésta zona será a “casa”
e non poderán estar pillados. Eso sí, só poderán permanecer nela cinco segundos seguidos cada vez e se
outro compañeiro se mete dentro mentras hay outro, o que máis tempo leva tamén terá que abandonar a
zona.
1. Desplazamentos pola zona con carreira normal e facendo os exercicios marcados.
2. Desplazamentos cos pés xuntos pola zona. Só na escaleira e no pasillo de marcha se poderán separar.

PARTE PRINCIPAL
Na parte principal dividiremos a clase en dous grupos de igual número de persoas. Cada grupo estará
cun monitor e levaranse a cabo dúas tarefas distintas. Por un lado, os alumnos farán dous xogos de
velocidad de reacción e por outro lado os alumnos realizarán un percorrido atlético. Cando leven 15 minutos
cambiarán e os que estaban nos xogos irán a facer o percorrido e viceversa.

Xogo de velocidad de reacción
Catro filas. Dúas filas competirán entre sí e as outras dúas farán o propio tamén. O monitor terá dúas
placas escondidas, cada unha dunha cor. Indicará a qué lado terán que saír dependendo do color que
ensine e será o máis rápido o que acade o punto para o seu equipo.

Xogo de velocidad de reacción
Este xogo chámase relevos en cruz. Os alumnos colocaranse formando unha cruz (catro equipos formando
filas) e os últimos de cada fila correrán en círculo e entragarán o testigo ó compañeiro que lle sigue (en
dirección ó centro). Logo de correr este ubicarase diante del hasta colocarse o primeiro.

Percorrido atlético:
O percorrido contará con 9 postas que os alumnos deberán superar no menor tempo posible. Faranse
4 equipos de 6 ou 7 persoas e só traballará unha de cada equipo para logo cando acabe vaia a darlle o
relevo ó seu compañeiro.
  1. A primeira posta que deberán superar consiste en saltar á pata coxa dúas veces coa dereita e dúas ca esquerda e logo caer con pés xuntos nun aro.
  2. A segunda posta contará cuns conos que deberán  pasar en carreira en zig-zag.
  3. Na terceira os alumnos terán que superar unha mini-valla por riba a pés xuntos e logo pasar por debaixo de outra máis grande, así sucesivamente un par de veces.
  4. Na cuarta posta terán que lanzar unha bola pequena dúas veces contra a parede. A primeira vez coas dúas mans xuntas por riba da cabeza e a segunda con duás mans pero tirando de abaixo cara arriba.
  5. A quinta posta estará no corredor previo ó foso de area e nela, os alumnos deberán saltar a pés xuntos cara diante, atrás, dereita e esquerda nunha zona que estará delimitada por uns conos.
  6. Na sexta os pupilos saltarán a pés xuntos cara o foso de area o máis lonxe que poidan.
  7. Na sétima posta deberán superar correndo unhas picas en zig-zag e tirarse de espaldas á colchoneta que estará a continuación.
  8. Na octava deberán lanzar un disco con dúas mans cara o césped facendo previamente unha volta completa sobre si mesmos.
  9. Na novena e última darán zancadas alternando os pés dentro de cada aro.

Tras esta última posta que estará preto da liña de saída, o pupilo dará o relevo ó seu compañeiro 
que comezará a facer o percorrido. O desprazamento entre estas catro primeiras postas farase en
carreira o máis rápido que se poida e desde a posta catro ata a cinco farase marchando (camiñando
o máis rápido posible).
Tras a sexta posta irase correndo ata a zona onde está a colchoneta, e unha vez superada esta
volverase a correr polas pistas (zona de curva ) ata o césped onde se realizará o lanzamento.
De ahí os alumnos corren ata os aros da última posta e ó final para relevar ó compañeiro.

ESTIRAMENTOS
Tanto membro superior como inferior, facendo fincapé nas cadeas musculares máis implicadas.

- Xemelgos apoiándonos nunha parede.
Psoas cunha perna en 90º e outra no chan.
- Aductor con pernas abertas e unha flexionada.
- Isquiotibiais sentados cunha perna estirada e a outra flexionada ca planta mirando á perna estirada.
- Flexores de cadera de pe flexionando rodillas es as mans tocando os pés.
- Tríceps cun brazo estirado por diante do peito e outro axudando a estirar.
- Antebrazo co brazo estirado e coa outra man, tirando dos dedos cara o corpo.


Sesión realizada con Carmen Saá.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

La tecnología como medio de escape

Siguiendo con el aprendizaje, acumulamos una nueva experiencia como monitores. De eso se trata, las experiencias son las protagonistas ya...